אבי בר |
18.02.2025
השבוע התקיים כנס של האגודה לבריאות הציבור ושל יחידת הטראומה במרכז סגול לרפואה היפרברית בנושא חידושים בטיפול בפוסט טראומה.
בכנס שהתקיים במרכז הרפואי שמיר השתתפו כ-300 מטפלים, פסיכולוגית, פסיכיאטרים, מטופלים ובני משפחותיהם. באי הכנס נחשפו לטיפול המשולב בפוסט טראומה על דג על הטיפול החדשני בתא לחץ במרכז שמיר ולמקרים מיוחדים של התמודדות מוצלחת עם פוסט טראומה.
קראו עוד
פוסטים אחרונים בתחום
בזכות שיתוף הפעולה בין האגודה לבריאות הציבור לפרויקט יוסף: יותר מ- 1,000 מארזי מזון בריא למען מטופלים המתמודדים עם נכות נפשית, התמכרויות וקשיים בתפקוד חברתי
׳האגודה לבריאות הציבור׳ חנכה הוסטל שיקומי לדרי רחוב בבאר שבע
קצרים: איפה השער השמיני של ירושלים, ואיפה פורחות אותיות, כמה סדנאות AI יש למשרתי המילואים ומה עשה אמיר דדון בכנס לטיפול בפוסט טראומה