environment
environment

סדנת הורות בריאה

הורות זה התפקיד המאתגר והמשמעותי בחיינו!

להורות אין מדריך אחד ידוע מראש, זוהי חוויה דינמית שמתרחשת תוך כדי תנועה. לפעמים זוהי חוויה שיכולה להיות מלווה בהמון רגשות ותחושות אשמה, שחיקה והתשה, אבל אפשר גם לחוות אותה לגמרי אחרת. 

סדנת הורות בריאה היא סדנה חווייתית ואינטימית המיועדת לכל אחד ואחת שרוצה להיות הורה קשוב/ה יותר. 

הסדנה מעודדת להורות בריאה, הורות שדואגת ומאפשרת רווחה פיזית, נפשית וחברתית לכל אחד מבני המשפחה, והיא מתאימה להורים לילדים בגילאי בית-ספר יסודי.

בסדנה נכנס לעומק הצרכים הרגשיים העמוקים של ילדינו. נלמד להשתמש בהתערבויות שרואות את התמונה הגדולה, נבין מה הילדים צריכים מאיתנו הגדולים בשביל לגדול – רגשית והתפתחותית – ונגלה איך לתמוך ולהוביל את הילדים בהתבגרות שלהם  מתוך התנהלות הורית יומיומית טבעית יותר.

סדנת הורות בריאה

תוכן הסדנה

סדנת הורות בריאה היא סדנה בת שישה מפגשים של 90 דקות שמהם תצאו עם:

  • הכרות עם מודל גוף המשפחה ,מודל ידידותי ומעשי, באמצעותו יוכלו ההורים לזהות את הצרכים השונים של כל אחד מבני הבית. הצרכים הפסיכולוגים, רגשיים, חברתיים של הילדים, ועל ידי כך ליצור שיתוף פעולה ותקשורת פתוחה ומכבדת ביניכם לבין הילדים.
  • ידע וכלים מעשיים להורות אפקטיבית, כלים להתמודדות עם מצבים יומיומיים מאתגרים מריבות בין אחים, התקפי זעם, אוירה לא נעימה בבית, תשומת לב יתרה, שעות מסך מרובות ועוד.
  • הבנה מעמיקה באומנות הדיאלוג, עולם הרגשות וההקשבה הפעילה ליישום גבולות מיטיבים, פיתוח דימוי עצמי חיובי אצל הילד וההורה ויצירת שלווה פנימית את ההורה. 

זכרו תמיד כי הורה טוב הוא הורה שטוב לו.

איך מתחילים? צרו איתנו קשר 

לורה מימון | [email protected] 02-5953567

מדיה ומידע בתחום

environment

צרו קשר

    תפריט נגישות