addiction

מרכז קשב הינו מרכז לטיפול בנוער נפגע סמים ו\או אלכוהול הנותן מענה לבאר שבע והפריפריה.

מרכז קשב לנוער הוקם לאור התרחבות תופעת השימוש בחומרים פסיכו אקטיביים בקרב בני נוער וצעירים.

אתם מוזמנים/ות לפנות אלינו ולהתייעץ, לקבל ליווי, תמיכה והדרכה בנוגע להתאמת המענה לנער/ה אשר מעורב/ת בהתנהגויות סיכוניות, על רצף השימוש בסמים / באלכוהול,משימוש מזדמן ועד לשימוש קבוע.

 

צרו איתנו קשר

כתובת: הטחנה 1,באר שבע

טלפון: 08-9570280

מרכז קשב – מועדון יום לנוער

שירותי המרכז

  • יחידה אמבולטורית
    היחידה האמבולטורית מיועדת לטיפול בנוער בגילאי 12-24 מבאר שבע והסביבה, העושים שימוש בסמים ו/או אלכוהול.היחידה מספקת טיפול פרטני אישי ומקצועי, הכולל פגישות שבועיות עם עובד או עובדת סוציאליים, ובדיקות שתן תקופתיות.הטיפול מיועד לנערים ונערות שנחשפו לראשונה לסמים ומשולבים במסגרת כגון: בית ספר, מקום עבודה או מסגרת לימודית.מטרות הטיפול ביחידה הן להוביל להפסקת השימוש בסמים, למנוע שימוש חוזר, להבין את הגורמים המובילים לשימוש, ולזהות סימני אזהרה על מנת למנוע התמודדות חוזרת עם הסמים.
    כמו כן, הטיפול כולל מתן כלים לשיפור תפקוד הנערים והנערות במסגרות החברתיות והמקצועיות שלהם, תוך הימנעות משימוש בסמים או אלכוהול.משך הטיפול הוא בממוצע כשישה חודשים, עם תמיכה מתמשכת ומותאמת אישית לכל מטופל.
  • מרכז יום
    מרכז היום שלנו מציע מענה טיפולי מקיף ותומך לנוער בגילאי 12-24, מבאר שבע והסביבה,המנותקים ממסגרת החינוך ומתמודדים עם שימוש בסמים ובאלכוהול.המרכז מוקדש לעזרה בהתמודדות עם התמכרויות, תוך סיוע בהפסקת שימוש ומניעת שימוש חוזר.מעבר לטיפול האינדיבידואלי, המרכז מציע אלטרנטיבה חינוכית ומענה לצרכים הלימודיים של הנערים והנערות, כולל השלמת לימודים עד כיתה י"ב והכנה לבגרויות.בנוסף, המרכז פועל לפיתוח כישורי חיים והכנה למעבר לשלבים הבאים בחיים, כגון השתלבות במערכת החינוך, תעסוקה ושירות צבאי.התוכנית כוללת גם פעילויות חווייתיות ומעשירות כמו תיאטרון הפרינג', טיולים, סדנאות צלילה ומסל"ן, תוכנית קיץ מיוחדת ועוד.מרכז היום פועל חמישה ימים בשבוע, מ-09:00 עד 15:30, כולל בחודשי הקיץ, ומספק תמיכה מתמשכת למשך 6 חודשים עד שנה וחצי בממוצע.

    המטרה שלנו היא להעניק לכל נער ונערה הזדמנות למצוא את דרכם חזרה לחיים בריאים ומתפקדים.

  • מערך תמיכה ומרכז ייעוץ להורים בהתלבטויות סביב סוגיית השימוש בסמים או באלכוהול של ילדיהם. המרכז מקיים גם קבוצות טיפוליות להורים.
  • ייעוץ והכוונה לאנשי חינוך וטיפול בנוגע להפניית נער/ה לאבחון במסגרתנו.
addiction

צרו קשר

    תפריט נגישות