environment
environment

הסמכת בית ספר מקדם בריאות

מעוניינים להפוך או לשמר את בית הספר כמקדם בריאות? 

ב-15 השנים האחרונות האגודה לבריאות הציבור סייעה למאות בתי ספר להתקדם ולקבל את ההכרה של משרד החינוך כבית ספר מקדם בריאות. 

מודל בתי ספר מקדמי בריאות  הוא מודל חברתי ערכי, המדגיש את פיתוח הפרט, שמירה על איכות חייו ועל בריאותו. הוא פותח על ידי ארגון הבריאות העולמי ומיושם במדינות רבות בעולם, וגם בישראל. 

בכל שנה יוצא משרד החינוך בקול קורא לבתי ספר מקדמי בריאות, המעודד אתכם, הצוותים החינוכיים, מנהלות ומנהלים לשים  לעצמכם מטרה להטמיע הרגלים בריאים ולפעול לשלומות קהילת בית הספר מרמת הפרט, הכיתה, המוסד החינוכי ועד הקהילה כולה, באמצעות מנהיגות צעירה וקידום יוזמות חינוכיות. 

הסמכת בית ספר מקדם בריאות
הסמכת בית ספר מקדם בריאות

במסגרת היוזמה, זוכים בתי הספר הפועלים על פי המדדים המפורטים בתוכנית "בוחרים בריא", בהכרה ארצית כבית ספר מקדם בריאות על ידי יחידת הבריאות הארצית במנהל הפדגוגי במשרד החינוך, בשיתוף התכנית הלאומית "אפשרי בריא" במשרד הבריאות. 

בתי ספר שמוכרים כמקדמי בריאות מקבלים תמריץ כספי לרכישת ציוד או שירותים לפעילויות בתחום קידום הבריאות. המענק נועד לסייע בהטמעת יעדי הבריא ות הבית ספריים ולהפוך את הסביבה הבית ספרית לבריאה יותר.

באמצעות התוכניות שלנו לבתי הספר, "נאמני בריאות" ו"נאמנים לבריאות בדיגיטל", נסייע לבית הספר שלכם לפעול כמסגרת מקדמת בריאות על פי מדדי ההערכה ולזכות להכרה כבית ספר מקדם בריאות.


מה תקבלו במסגרת הליווי?

צוות המורות והמורים

מקבל השתלמויות והרצאות בנושאי הבריאות השונים בדגש על תזונה בריאה, הגברת הפעילות הגופנית, יצירת סביבה מוגנת לילדים עם אלרגיה למזון, טיפוח היגיינה אישית וסביבתית

מורה מלווה

עוברת הדרכה פרטנית לבניית תכנית עבודה שנתית בית ספרית.

תלמידות ותלמידים

זוכים להיפגש עם מומחי הבריאות שלנו לשיעורים, הדרכות וימי שיא.

מעל 1,300 בתי ספר ברחבי הארץ כבר הצטרפו ליוזמת "בתי ספר מקדמי בריאות". 

אנחנו כאן לרשותכם כדי ללוות מקצועית את בית הספר לאורך השנה הצטרפו אלינו!

לורה מימון  | [email protected] | 02-5953567

מדיה ומידע בתחום

environment

צרו קשר

    תפריט נגישות