environment
environment

סבתוש מספרת – אשכול שפות

תכנית סבתוש מספרת מעניקה חוויה חינוכית רב תחומית בשפות העברית והערבית, מיועדת לחבר את התלמידים לעולם הספרות ולהעשיר את הידע התרבותי דרך חוויות משמעותיות. התכנית מתמקדת בהעצמת מיומנויות רגשיות וחברתיות באמצעות דרמה ותיאטרון בובות, המאפשרים לתלמידים לחקור ולהבין רגשות תוך כדי שימוש יצירתי בשפה העברית או הערבית. דרך זו מסייעת להרחיב את אוצר המילים ולשפר את יכולות ההבעה והתקשורת של התלמידים בשתי השפות.

מטרתה של התכנית לפתח ולחזק את היכולת לביטוי עצמי ותקשורת בין אישית בשפות העברית והערבית, תוך קידום ערכים חינוכיים ותרבותיים. סבתוש מספרת מזמינה את עולם הספרות לחיי התלמידים, תוך הקניית מושגים ספרותיים, פיתוח הדמיון והיצירתיות ומספקת כלים לחשיבה ביקורתית ולמידה ערכית התוכנית בונה גשר תרבותי וחינוכי בין התלמידים.

תכנית מספר 5298 במסגרת מענים פדגוגיים ורגשיים – אשכול שפות

איך מתחילים? יוצרים איתנו קשר

אמאל מוסא | [email protected] | 050-6265010
מירית בריגר | [email protected] | 054-5935400

סבתוש מספרת – אשכול שפות

למי השירות מיועד?

  • תלמידי שכבות א' עד ו' כולל ילדי הכלה ושילוב ביסודי.
  • תלמידים בעלי לקויות למידה, קשיים רגשיים, קשיים התנהגותיים, חברתיים, לקויי תקשורת ו/או לקויות מורכבות אחרות.

מה השירות כולל?

פעילויות מגוונת להצגת סיפור באופן חווייתי, תרגול מושגים תוך משחק והתנסות בדרמה המקשרת את הסיפור הכתוב לסיפור מוחשי מלא רגשות וסוחף.

הצגת הסיפור על ידי תיאטרון בובות מעודד אצל התלמידים חשיבה יצירתית, תוך שימוש נכון בשפה הערבית והעברית, ומסייע בהרחבת אוצר המילים ושיפור ההבעה בכתב ובעל פה. התיאטרון חושף את האפשרות להמחיז סיטואציות אישיות או פרי דמיונם של התלמידים.

environment

צרו קשר

    תפריט נגישות