10.01.2022
בית הקפה נולד בזכות שיתוף פעולה בין המכון לבין ׳האגודה לבריאות הציבור׳ ויעסיק כ-20 מתמודדי נפש, יהיה פתוח הן לעובדי מכון שכטר והן לקהל הרחב. תושבים משכונת ניות כבר יצרו קשר לשיתוף פעולה וממשקים משותפים כדי לסייע להצלחת ׳קפה ניות׳.
למאמר המלא
פוסטים אחרונים בתחום
בזכות שיתוף הפעולה בין האגודה לבריאות הציבור לפרויקט יוסף: יותר מ- 1,000 מארזי מזון בריא למען מטופלים המתמודדים עם נכות נפשית, התמכרויות וקשיים בתפקוד חברתי
האגודה לבריאות הציבור חנכה הוסטל שיקומי לדרי רחוב בבאר שבע
קצרים: איפה השער השמיני של ירושלים, ואיפה פורחות אותיות, כמה סדנאות AI יש למשרתי המילואים ומה עשה אמיר דדון בכנס לטיפול בפוסט טראומה