Help desk /PC למשרה מלאה/ חלקית בירושלים

מיקום: ירושלים | היקף משרה: משרה חלקית, משרה מלאה

תיאור המשרה:

אחריות על מערך המחשוב ועל מתן מענה מקצועי בנושאי מחשבים, תקשורת, ציודי קצה ומערכת הטלפוניה. טיפול בחומרה ותוכנה מחשב ומענה לקריאות כמעגל תמיכה ראשון למשתמשים בחברה.

  • יכולת אפיון ופתרון בעיות חומרה / תוכנה
  • תמיכה ואדמיניסטרציה של מערכות המחשוב של החברה
  • מענה מיידי ופתרון בעיות משביתות. מתן שירותי Help desk /It
  • תמיכה מלאה במשתמשי הארגון, בשימוש במחשבים ניידים ונייחים, במדפסות, רשתות תקשורת, מערכת הטלפוניה.
  • תחזוקה של מערכות הפעלה, רשתות תקשורת, בסיסי נתונים, מערכות ייעודיות
  • מענה לקריאות שירות בארגון
  • טיפול בחומרה ותוכנה בעמדות מחשב, ציוד היקפי
  • התקנת ציוד חדש ( חומרה ותוכנה), בדיקתו ואספקתו ללקוח
  • תמיכה באתרי החברה השונים בארץ
דרישות התפקיד:
  • ניסיון ורקע בתמיכת Help desk – עד שנתיים
  • יוזמה ואחריות אישית.
  • בוגרי/ות קורס ( MCSA /MCITP/ MCSE /CCNA) ניהול רשתות. הסמכה – חובה!
  • שליטה מלאה במבנה המחשב, רכיבי החומרה השונים ומערכות הפעלה ארגוניות, ידע בהתקנת מדפסות
  • הכרה מלאה של Windows 10/11 כולל התקנה וקונפיגורציה, התאמה אישית של המערכת (כולל Registry), דרייברים וביצוע התקנות תוכנה -חובה!
  • ידע בתשתיות, רשתות תקשורת נתונים ותקשורת אלחוטית, ידע בפרוטוקולי תקשורת.
  • הכרות של סביבות שרתים מבוססים Windows Server
  • הכרות עם מערכות google workspace Office 365 וכו' – יתרון
  • ניסיון מוכח בAD, DHCP.DNS.
  • ידע בסיסי בניהול רשתות, הגדרות IP וכרטיסי רשת, הבנה בפרוטוקולי תקשורת -חובה!
  • הכרות עם סביבה ווירטואלית VMware. -יתרון.
  • שליטה טובה מאוד בתוכנות Office עם יכולת תמיכה במשתמשים מנוסים כולל שליטה בהתקנת היישומים ותחזוקתם
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, מסירות ואחריות
  • יכולת לעבודת צוות ושיתוף פעולה.
  • יכולת לימוד עצמית.

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

לשליחת קורות חיים


    תפריט נגישות