תיאור המשרה:
אחריות על מערך המחשוב ועל מתן מענה מקצועי בנושאי מחשבים, תקשורת, ציודי קצה ומערכת הטלפוניה. טיפול בחומרה ותוכנה מחשב ומענה לקריאות כמעגל תמיכה ראשון למשתמשים בחברה.
- יכולת אפיון ופתרון בעיות חומרה / תוכנה
- תמיכה ואדמיניסטרציה של מערכות המחשוב של החברה
- מענה מיידי ופתרון בעיות משביתות. מתן שירותי Help desk /It
- תמיכה מלאה במשתמשי הארגון, בשימוש במחשבים ניידים ונייחים, במדפסות, רשתות תקשורת, מערכת הטלפוניה.
- תחזוקה של מערכות הפעלה, רשתות תקשורת, בסיסי נתונים, מערכות ייעודיות
- מענה לקריאות שירות בארגון
- טיפול בחומרה ותוכנה בעמדות מחשב, ציוד היקפי
- התקנת ציוד חדש ( חומרה ותוכנה), בדיקתו ואספקתו ללקוח
- תמיכה באתרי החברה השונים בארץ
דרישות התפקיד:
- ניסיון ורקע בתמיכת Help desk – עד שנתיים
- יוזמה ואחריות אישית.
- בוגרי/ות קורס ( MCSA /MCITP/ MCSE /CCNA) ניהול רשתות. הסמכה – חובה!
- שליטה מלאה במבנה המחשב, רכיבי החומרה השונים ומערכות הפעלה ארגוניות, ידע בהתקנת מדפסות
- הכרה מלאה של Windows 10/11 כולל התקנה וקונפיגורציה, התאמה אישית של המערכת (כולל Registry), דרייברים וביצוע התקנות תוכנה -חובה!
- ידע בתשתיות, רשתות תקשורת נתונים ותקשורת אלחוטית, ידע בפרוטוקולי תקשורת.
- הכרות של סביבות שרתים מבוססים Windows Server
- הכרות עם מערכות google workspace Office 365 וכו' – יתרון
- ניסיון מוכח בAD, DHCP.DNS.
- ידע בסיסי בניהול רשתות, הגדרות IP וכרטיסי רשת, הבנה בפרוטוקולי תקשורת -חובה!
- הכרות עם סביבה ווירטואלית VMware. -יתרון.
- שליטה טובה מאוד בתוכנות Office עם יכולת תמיכה במשתמשים מנוסים כולל שליטה בהתקנת היישומים ותחזוקתם
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, מסירות ואחריות
- יכולת לעבודת צוות ושיתוף פעולה.
- יכולת לימוד עצמית.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.